Registrado: Jan 23, 2005 Mensajes: 880 Ubicación: Oviedo
Publicado: Vie May 20, 2005 9:17 amAsunto: Leyenda del hombre lobo
Yera una muyer que tuvo un fíu de soltera. El mocecu foy creciendo ca vez más retorcíu y endemoniéu, faciendo la vida imposible na so casa y nel chugar con el vecindario.
Cuando tenía siete años, al guaje ya nun lu aguantaba nin so madre, por lo que díxo-y un día ésta muy enfadá:
- "En mal chubu te convirtieras, siquiera nun fuera más que quince años".
Oyúse entonces mesmo una bramía, y en medio de un gran fumezu salú pe la puerta un chubu con el reu ente les pates.
El sucesu nun pasó a más. El pueblu quedó tranquilu. Pero empezó a observase algo raro en las batías contra los chobos: cuando tenían a varios ya acorralaos camín del Puzu, toos diban cayendo atrapaos dientro, menos ún que lu furtiaba, pegaba un brincu, y nun diba a la trampa de los cebatos. Paez que lu golía: yera como si lu conciera, o hubiera pasao pichí munchas veces y esquivara el puzu. El caso yera que siempre se escapaba un chubu.
Foy pasando el tiimpu, y xusto a los quince años, entró pe la mesma puerta de la casa un muzu con pinta de serviciu militar cumplíu:
-¿Nun me reconoces, ma?
-¡Non! -contestó la madre.
-Pues soy el to fíu mesmu convertíu en chubu, y ya con la pena redimía: aquí tienes, como prueba, quince pelos arrancaos del pechu: los que me fueron saliendo, unu per cada añu.
-Ahora caigo yo -dijo la madre-: yeras tú el chubu aquel que siempre en las batías saltaba percima del Puzu Foz: yeras tú el condenéu que lu conocías bien.
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
Webs Afiliadas de Asturias El Rincon de Adri
Asturias Natural copyright 2001 - 2017. Todos los derechos reservados. Codigo base, PHP-Nuke Modificado y Ampliado por Adrián. Página Generada en: 0.033 Segundos